1. Definitii
In interesul prezentului regulament, urmatorii termeni se definesc astfel:
beneficiar = persoane fizice sau juridice ce plaseaza o comanda pe acest site web;
• furnizor =
• produse = bunuri care urmeaza a fi livrate de furnizor catre beneficiar ca urmare a contractului incheiat;
• comanda = o forma electronica de comunicare intre beneficiar si furnizor, prin care furnizorul isi da acordul de livrare a produselor solicitate, iar beneficiarul este de acord sa achite contravaloarea produselor comandate;
• contract = o comanda confirmata si validata de catre furnizor.
2. Drepturi de autor
Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site web apartin in totalitate companiei SC wdw 93 SRL si nu se pot copia sau folosi fara acordul scris al proprietarului.
Persoanele care acceseaza acest site web au dreptul de a vizualiza intregul continut si sa insereze link-uri catre acest site web pe alte site-uri cu caracter comercial sau publicitar.
Compania isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii care au un comportament inadecvat sau limbaj necivilizat si agresiv.
3. Confidentialitatea datelor
compania garanteaza pentru protectia si confidentialitatea datelor dumneavoastra personale conform Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare si a Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces asupra datelor personale, de modificare, dreptul de a inceta prelucrarea lor, dreptul de opunere a prelucrarii lor si dreptul de a va adresa justitiei. Va puteti exercita aceste drepturi prin expedierea unei cereri scrise, semnata si datata, la punctul de lucru.
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul acestui site web sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul nostru va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita penal conform legislatiei romane in vigoare de catre autoritatile competente.
Datele dumneavoastra personale sunt colectate, in maxima siguranta, numai in scopul de a va inregistra si livra comenzile efectuate. Compania noastra recomanda tuturor parintilor si tutorilor legali sa informeze minorii, intr-un mod cat mai corect si adecvat, cu privire la utilizarea datelor cu caracter personal, in momentul utilizarii site-ului.
4. Comanda
Confirmarea comenzii de catre beneficiar aduce dupa sine acceptarea termenilor si conditiilor impuse de companie
Se considera finalizata comanda in momentul in care beneficiarul o confirma telefonic furnizorului. Comanda nu se livreaza niciodata daca beneficiarul nu o confirma in prealabil. Prezentul contract intra in vigoare la confirmarea telefonica a comenzii de catre unul din operatorii nostri
5. Modalitati de plata
Compania noastra va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de a plati produsele comandate:
1. Ramburs, prin plata numerar catre curier la livrarea coletului.
2. Plata online folosind cardul
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2) active din punct de vedere plata online.
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul ‘3-D Secure’ elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
Avantajele acestei metode de plata:
siguranta
comoditate si usurinta in procesul de comanda
puteti trimite cadouri altei persoane (puteti face cadouri celor dragi si in cazul in care sunteti in afara tarii sau in alt judet
nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, compania foloseste platforma securizata Netopia Payments. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Netopia Payments. Compania nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Etape in plata cu card-ul
Pentru a efectua o plata cu card-ul dumneavoastra trebuie sa selectati pe site la metoda de plata – Plata online cu card bancar, si sa apasati Finalizeaza comanda. Veti fi redirectionat pe o legatura securizata pe pagina procesatorului de carduri bancare.
Aici va trebui sa introduceti in formular numarul cardului, data expirarii (ambele informatii le gasiti tiparite pe cardul dumneavoastra) si codul CVV2/CVC2). Apoi apasati ‘Pasul urmator’.
Va rugam sa completati cu atentie toate datele cerute referitoare la card-ul dumneavoatra! Dupa finalizarea comenzii veti primi confirmare pe pagina procesatroului de carduri bancare, precum si un email de confirmare cu detaliile tranzactiei.
6. Garantia produselor
Compania asigura garantia tuturor produselor comercializate, conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora.
Compania comercializeaza doar produse noi, aceste produse provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Perioada de garantie pentru produse este de 30 de zile , iar termenul de solutionare a deficientelor este de 14 zile.
7. Garantia preturilor
La Produsele comercializate pe acest site web Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel afisat pe site in momentul plasarii comenzii.
Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila, insa ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii dumneavoastra sa nu se modifice dupa confirmarea acesteia telefonic de operatorii nostri.
8.1 Livrarea comenzilor
Livrarea comenzilor se face prin firma de curierat rapid, la adresa de livrare completata la plasarea comenzii.
In cazul in care beneficiarul nu este gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, curierul va reveni de doua ori in incercarea de a contacta beneficiarul. In conditia in care dupa cele doua incercari beneficiarul nu a fost gasit la adresa mentionata la plasarea comenzii, comanda va fi anulata si prezentul contract va fi considerat anulat.
In cazul in care la livrare coletul prezinta urme de deteriorare sau ambalajul este desfacut va rugam sa refuzati comanda si sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii trimitand un e-mail catre adresa albertshop20@gmail.com
In cazul in care produsul nu se afla in stocul nostru sau prezinta defecte de fabricatie va vom anunta telefonic sau pe email.
8.2 Costul transportului
Costul transportului este 25 lei oriunde in Romania.
8.3 Timpul de livrare
Comanda dumneavoastra va fi procesata si livrata in cel mai scurt timp posibil. Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, in cazul in care pe site sunt inregistrate foarte multe comenzi, sau de Sarbatori, Black Friday ne rezervam dreptul de a mari perioada maxima de livrare cu 1-4 zile lucratoare.
8.4 Programul de livrare
Livrarile se fac de Luni-Vineri in intervalul orar 09:00-17:00. Inainte de efectuarea livrarii veti fi contactat telefonic de unul din curieri pentru a confirma adresa de livrare.
Daca in acest timp nu sunteti la adresa de livrare, puteti cere ca livrarea sa se faca la o alta adresa sau sa specificati un interval orar in care sunteti la adresa la care ati cerut livrarea la plasarea comenzii.
9.1 Returnarea produselor
Se pot returna doar produsele care se afla in aceeasi stare fizica in care au fost livrate: fara urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le inapoiati), fara rupturi, in ambalajele originale.
Produsele pot fi returnate in urmatoarele doua cazuri:
Cazul 1
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care il privesc:
– „nu imi mai place produsul”;
– „mi-am dat seama ca imi doream altceva”;
– oricare alt motiv nejustificat invocat de beneficiar care nu reprezinta o greseala a echipei noastre.
Compania este responsabila doar cu returnarea banilor pe produsele comandate, nu si pe cheltuielile de transport de returnare ce revin direct in sarcina beneficiarului si doar in conditiile in care returnarea s-a facut in termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform OUG 34/2014.
Cazul 2
In situatia in care beneficiarul returneaza un produs din motive care ne privesc:
– produsul trimis are defect din fabrica;
– produsul trimis nu este cel comandat ;
ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate, iar compania este responsabila cu returnarea banilor pe produsele comandate, cat si a cheltuielilor de transport de returnare a produselor.
Pentru a se putea efectua procesul de returnare a unui colet este necesar ca dumneavoastra sa anuntati intentia de returnare.
9.1 Dreptul de returnare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.
”Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.
Costurile de transport a retururilor sunt achitate intotdeauna de catre client conform O.G 34/2014.
De retinut! Nu se accepta colete care sunt expediate prin ramburs!
9.2 Restituire bani
In urma cererii de retur, a primirii coletului returnat si a indeplinirii conditiilor de retur compania va returna in contul IBAN furnizat la trimiterea cererii de retur, valoare integrala a produselor returnate.
O.U. 34/2014, art. 13 (1) „Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, in conformitate cu art. 11.”
O.U. 34/2014, art. 14 (2) „Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sa in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de catre consumator.
10. Reclamatii
Pentru orice reclamatii, sugestii, nemultumiri sau intrebari compania va recomanda sa ne contactati la adresa de e-mail
11. Forta majora
Compania noastra nu poate fi considerata raspunzatoare pentru expedieri intarziate in cazurile:
• cazul fortuit: blocaje rutiere, surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot aparea in modul de transport, etc.;
• cauze naturale: furtuni, incendii, inundatii, zapada sau inghet, etc.;
• cauze umane: razboaie, starea de asediu, greve, revolutii, etc..
12. Limitarea responsabilitatii
Compania nu este raspunzatoare pentru acuratetea datelor furnizate utilizatorului sau pentru erorile, greselile, neindeplinirile, intarzierile sau intreruperile fluxului de date indiferent de motiv.
Compania nu este raspunzatoare pentru daunele aduse calculatorului dumneavoastra sau virusi care ar putea sa va infecteze calculatorul sau alt echipament ca urmare a descarcarii vreunui continut, accesarii sau utilizarii acestui site web.
Compania nu este raspunzatoare pentru nici un fel de daune (inclusiv, dar fara a se limita la daune rezultate din date pierdute, profituri pierdute) rezultate ca urmare a folosirii, sau a incapacitatii de folosire, a informatiilor prezente pe acest site web, chiar daca compania a fost prevenita in legatura cu posibilitatea producerii unor astfel de daune.
13. Jurisdictie
Legea aplicabila este legea romana. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau incetarea prezentilor Termeni si Conditii se vor rezolva pe cale amiabila de catre reprezentantii partilor (beneficiar si furnizor). In cazul imposibilitatii unei intelegeri intre parti, solutionarea litigiului revine instantelor de judecata romane.